- Vaším primárn
ym kontaktom pre podporu CAD produktov firmy Autodesk je Helpdesk web – https://helpdesk.cadstudio.cz
Užívateľskú podporu ponúkame našim zákazníkom zdarma. - Pracovníci technickej podpory Arkance Systems sú k dispozícii v Po-Pi v časoch 8:00-16:30
- Ako Autodesk Consulting Services Partner máme priamy prístup k plným informáciám a nástrojom pre podporu CAD riešení Autodesk
Kontakty na technickú podporu - Helpdesk
Alternatívne metody technickej podpory
- Pre neodkladné prípady je možné využiť aj zákaznícku telefónnu linku 2 6381 3628. Túto technickú podporu formou priameho telefónneho čísla ponúkame zákazníkom firmy Arkance Systems so servisnou zmluvou alebo zákazníkom s VIP štatútom.
- Požiadavky zákazníkov s platnou servisnou zmluvou riešime prednostne!
- Mimo pracovnú dobu použite záznamovú službu, budeme vás kontaktovať spät
- Ak nemáte prístup na web, prosím použite e-mail adresu: support.sk@arkance-systems.com
- V dotazoch k problémom so software prosím uvádzajte verziu produktu, operačný systém, prípadné service packy či bežiace aplikácie, a pre identifikáciu tiež sériové číslo produktu. Pri následnej komunikácii prosím zachovávajte identifikačné číslo pridelené eSupport systémom (napr. Re: [answerID: 33333]).
- Na dočasné sprístupnenie plochy vášho počítača pre priamy zásah našich technikov prosím použite Windows aplikáciu TeamViewer (pozri Download). Aplikáciu spustite a identifikačné údaje predajte technikovi.
- Naši VIP zákazníci a vlastníci produktu CAD Support Pack môžu využiť takisto prístup na starší VIP Web
Prístup k aplikácii Helpdesk
- Pre prihlásenie do aplikácie je potrebné vykonať prvotnú registráciu (pomocou funkcie Registrácia). Po jej vykonaní dostanete potvrdenie o registrácii a následne po schválení prístupe aj prihlasovacie údaje. Vyhradzujeme si právo odmietnuť požiadavku na využívanie Helpdesk systému Arkance Systems, ak žiadateľ nie je zákazníkom firmy.
- Pre následné prihlásenie použite vašu e-mailovú adresu a zaslané heslo.
- V prípade problémov s heslom alebo ak heslo zabudnete, využite k jeho opätovnému zaslanie funkciu “Zabudnuté heslo” v úvodnej prihlasovacej obrazovke aplikácie.
- Pokiaľ nebude prihlásení úspešné ani po zaslaní zabudnutého hesla, kontaktujte nás prosím prostredníctvom zákazníckej linky +421 2 6381 3628.
- Systémové požiadavky: systém Arkance Systems HELPDESK je vytvorený vo vývojovom prostredí Adobe FLEX Framework. K svojmu spusteniu vyžaduje, aby váš prehliadač bol vybavený modulom Adobe Flash Player vo verzii 10.0.45.2 (alebo vyšší). V prípade, že tento modul nemáte inštalovaný, systém vám pri prvom spustení ponúkne možnosť jeho stiahnutie, alebo ho môžete stiahnuť na stránke Flash Player.
CAD služby
- Firma Arkance Systems ponúka veľmi široký sortiment CAD služieb
cielených najmä pre užívateľov CAD produktov
Ďalšie služby
- Ponúkame ďalšie služby a konzultácie v oblastiach CAD, LAN, Internet, konfiguráciou hardvér a vývoja zákazkového CAD software
- Pre jednorazové vyriešenie problému s CAD alebo HP produktom slúži produkt CAD Support/per incident
- Pre rozšírenie služieb podpory CAD produktov slúži produkt CAD Support Pack
- Pre rozšírenie servisnej podpory produktov HP je určený HP Care Pack
- Prehľad služieb
ponúkaných firmou Arkance Systems
- Zakázkový vývoj
CAD aplikácií
- Kontaktujte info.sk@arkance-systems.com
Školenie
- Arkance Systems je Autorizovaným školiacim strediskom spoločností Autodesk a ponúka celú škálu školení
CAD, GIS a multimédiá produktov Autodesk
Technické tipy a rady
AutoCAD, CAD produkty
- Naša databáza viac ako 6.000 tipov – CAD Tipy a Triky
- CAD Fórum – diskusné fórum k produktom Autodesk a HP
- HP DesignJet – tipy, diskusné fórum a podpora k plotrom HP DesignJet
- Autodesk support
- Knowledge Base firmy Autodesk
- Pre registráciu (registračné/autorizačné/aktivačné kódy) produktov Autodesk kontaktujte registrace@cadstudio.cz
Download driverov a upgradov
- Odkazy na aktuálne drivery HP, patche a upgrade CAD programov aj na užitočné utility nájdete na stránke Download
Bulletin CAD-NEWS
- Firma Arkance Systems vydáva pravidelný informačný bulletin CAD-News (predtým “X-News”) – viď bližšie informácie
- Aktuálne vydanie (1x mesačne) sú distribuované elektronicky
Diskusná fóra
Ďalšou možnosťou získania podpory sú diskusné fóra. Stačí sa pripojiť, načúvať, alebo sa opýtať na to čo vás trápi.
- Slovenské a české diskusné CAD Fórum
- Diskusné skupiny firmy Autodesk (anglicky)
- Viď tiež ďalšie zahraničné CAD diskusné skupiny
(newsgroups)
WWW servery výrobcov
- Kontakty na WWW servery výrobcov software i hardware nájdete na našej stránke kontakty/odkazy